Ügymenet, áraink
Személyesen csak kártyás fizetésre van lehetőség.
Kedves Ügyfeleink!
Eljött az adóvisszatérítés időszaka. Az ügyek feldolgozási ideje 2-3 hét. Ha nem értek el bennünket telefonon, akkor épp készítjük az adóvisszatérítéseket, vagy ügyféllel vagyunk. Igyekszünk mindenkit visszahívni, de keressetek nyugodtan emailen is az
iroda@osztrakpenzugyek.hu vagy az
email címeken. A kalkulált összeget az adóvisszatérítés elkészítését követően tudjuk megírni emailben!
Kizárólag az alábbi telefonszámokon tudtok keresni:
+36202533463 ;
+36704225047
Türelmeteket és megértéseteket köszönjük!
OPÜ csapata
Árlista
Árlista 2022.10.01-től |
|
Adóbevallás |
25.000 Ft/év |
Családi pótlék új igénylés |
25.000 Ft |
Családi pótlék felülvizsgálat |
15.000 Ft |
Gyes |
25.000 Ft |
Folyamatban levő ügyek kivizsgálása |
25.000 Ft |
E106 ügyintézése |
7.000 Ft |
Finanzonline ügyintézése |
7.000 Ft |
|
|
Telefonos információkérés Osztrák adóhivatalnál |
7.000 Ft |
|
|
Ecard ügyintézés |
7000 Ft |
|
|
Bankszámlanyitás/Bankváltás |
Ingyenes+ajándék |
Biztosítási/hitel tanácsadás |
Ingyenes |
Az ügyintézésre garanciát a biztosítási kötvények, hitelszerződések átadása esetén tudunk vállalni!
Szerződések integrálásra kerülnek alkuszi állományunkba, évente ingyenesen felülvizsgálatra kerülnek szakembereink által
Ami rajtunk múlik, abban gyorsak és rugalmasak vagyunk, viszont sem a Magyar Államkincstár, sem az osztrák Finanzamt nem kapkodja el az ügyintézést. Az adóvisszatérítés kiutalása 6 hónapig, a családi pótlék ügyintézése 10 hónapig is eltarthat. Az időközben felmerülő bármilyen változásokat kérjük azonnal jelezni felénk, emailben (lakcím, családi állapot, gyermek születése, bankszámlaszám, munkahely váltás stb…)
Családi pótlék:
25.000 Ft/igénylés
- A kitöltött adatlap alapján elkészítjük az igényléshez szükséges dokumentumokat.
- Az igénylést és a beszerzendő dokumentumok listáját e-mailben kiküldjük. Ha nem tudja kinyomtatni, akkor irodánkban átvehetőek.
- Számla kifizetése és a szükséges dokumentumok beérkezte után egy héten belül bevisszük az igénylést a Finanzamtba.
- E-mailben kiküldjük a beadott igénylés Finanzamt által lepecsételt példányát.
- E411 elakadása miatt az ügyfél veszi fel a kapcsolatot a Magyar Államkincstárral (6 hónapnál előbb nem érdemes rákédezni).
- Amennyiben a Magyar Államincstár 8 hónap után sem dolgozta fel az E411-et, akkor újraküldését írásban kérjük a Finanzamttól.
- Ha 10 hónap alatt nem történik meg a kifizetés akkor rákérdezünk a Finanzamtnál az elakadás okára.
- A családi pótlékról kapott határozaton szereplő időszak után ismét meg lehet igényelni azt.
Adóvisszatérítés
25.000 Ft/év
- Finanzonline kóddal nem rendelkező ügyfeleknek megigényeljük a kódot, ez jellemzően 10-14 munkanap alatt érkezik meg a lakcímére ajánlott levélben.
- Kiszámlázzuk az ügyintézési díjat, amit irodánkban bankkártyával, vagy utalással tudnak rendezni.
- Finanzonline kóddal rendelkezők esetében, ha volt jövedelme Magyarországon a kért adóévekben, akkor szükséges az E9-es jövedelemigazolás, ha 0-s volt, akkor nem szükséges ennek kikérése. Családi adókedvezmény igénybevétele esetén a partner E9-es jövedelemigazolása is, ha éves szinten nem haladja meg a jövedelme a 6.000 €-t. Az előkalkulációt Finanzonline felületen elkészítjük, beadás előtt kiküldjük az ügyfeleink részére.
- Hiánypótlás esetén az Ön közreműködésével elkészítjük a választ és eljuttatjuk a Finanzamtnak.
- Amennyiben az adóhatóság 6 hónap alatt nem dolgozza fel az igényt írásban megsürgetjük.
Gyes (Kinderbetreuungsgeld)
25.000 Ft/igénylés
- A kitöltött adatlap alapján elkészítjük az igényléshez szükséges dokumentumokat.
- Az igénylést és beszerzendő dokumentumok listáját e-mailben kiküldjük. Ha nem tudja kinyomtatni, akkor irodánkban átvehetőek.
- Számla kifizetése és a szükséges dokumentumok beérkezte után bevisszük az igénylést a Krankenkasséba.
- E-mailben kiküldjük a beadott igénylés ÖGK által lepecsételt példányát.
- A Krankenkassétól kapott levelek megválaszolásában segítünk, előkészítjük. (Minden levelet meg kell válaszolni )
- Ha gyermek 3 éves kora után sem történik meg a kifizetés, akkor felvesszük a kapcsolatot a Krankenkasséval.
E106 ügyintézés
A fenti szolgáltatások egyikének igénybevételével ingyenesen készítjük.
Ha csak ezt a szolgáltatást választja, 6.000 Ft-ért készítjük.
Ehhez személyigazolvány, lakcímkártya és E-card másolatra lesz szükségünk, illetve a munkavégzés helyének címére, hogy a megfelelő tartományhoz tartozó Gebietskrankenkasséba tudjuk elküldeni az igénylést. Az átfutási ideje 6 hét. A Magyarországi egészségpénztárnál lehet érdeklődni, hogy mikor lesz aktív a rendszerben.
Vállalkozással kapcsolatos díjaink:
- Osztrák vállalkozással kapcsolatos tanácsadás € 100
- Osztrák egyéni vállalkozás megalapítása € 150,
- Társas vállalkozás megalapítása: Megállapodás alapján, egyedi igények szerint
- Egyéb esetekben személyes közreműködés óradíj alapon, fél óra € 60, egy óra € 100 + költségtérítés.